جدید ترین کدهای nod32

دانلود نرم افزار

جدید ترین کدهای nod32

دانلود نرم افزار

تبدیل ویندوز اکسپی به ویندوز ۷

با استفاده از Windows Se7en Transformation ظاهر ویندوز خود را به ویندوز ۷ تبدیل نمایید.

ویژگیهای نرم افزار:
-تبدیل استایل به ویندوز 7
-تبدیل منوی استارت به منوی استارت ویندوز 7
-تبدیل Toolbar
-والپیپرهای مخصوص ویندوز 7
-و ...

حجم:   16MB


پسورد: www.hrtgalaxy.com


دانلود


دانلود انتی ویروس : cleanautorun

یکی از ویروسهایی که سیستم کاربران زیادی را الوده کرده ومشکلات زیادی رابه وجود آورده است ویروسautorunمی باشد این ویروس باعث مخفی کردن folder optionsوغیر فعال کردن قسمتهایی از ویندوزشود. مشکل این ویروس زمانی شدت پیدا می کند که با آلوده شدن یک سیستم به آن.انتی ویرسهای نصب شده از کار می افتند واین ویروس اجازه نصب هیچ آنتی ویروسی را هم نمی دهد

بنا براین با کمک این انتی ویرس می توانید به کلی از شر این ویروس خلاص شوید

دانلود

3 تم جدید نوکیا با کیفیت عالی

سه تم بسیار زیبا و با کیفیت عالی برای گوشی های نوکیا سیمیبان 90 . این تم ها دارای آیکون های متفاوتی هستند که حجم هرکدام از آن ها به دلیل کیفیت بسیار بالایشان به بیشتر از 1 مگابایت رسیده است . پیشنهاد می کنم که از دست ندید و این تم ها را که طراحی زیبایی هم دارند از سایت پارسی دانلود دریافت کنید و لذت ببرید


پسورد : www.p30island.com



برای دانلود تم اینجا کلیک کنید

مجموعه 30 تم ویستا برای ایکس پی

مجموعه ۳۰ تم زیبا و استثنایی ویستا برای ایکس پی

حجم

12.3MB

دانلود



پسورد:  www.hrtgalaxy.com

((شایع ترین ویروس‌های رایانه‌ای معرفی شدند))

جست‌وجوی فیلم و تصویر در اینترنت، پرخطر ترین فعالیت اینترنتی در یک هفته اخیر بوده است.

شرکت امنیتی Panda Security در جدیدترین گزارش خود از وضعیت جهانی امنیت اطلاعات رایانه‌ای، سه کد مخرب را به عنوان شایع‌ترین و مهمترین عامل حملات اینترنتی در یک هفته اخیر معرفی کرد. در گزارش این شرکت، جست‌وجوی فایل‌های تصویری در اینترنت مهمترین دلیل انتشار آلودگی در روزهای اخیر اعلام شده است. 
تروژان Nabload.DLU که از همین طریق قربانیان خود را هدف قرار می‌دهد همراه با یک فایل ویدئویی در رایانه‌ها دانلود شده و پس از ایجاد آسیب‌پذیری‌های شدید به سرقت نامحسوس رمزهای عبور و نام‌های کاربری وارد شده توسط کاربر در بانک‌های آنلاین و موسسات اینترنتی می‌پردازد. 
فعالیت دائم، مستمر و بی‌وقفه حتی پس از راه‌اندازی پی در پی سیستم از مشخصات Nabload.DLU محسوب می‌شود. بر اساس اعلام پاندا، با وجود فروکش کردن فعالیت کوبنده ضدویروس‌های جعلی در ماه‌های اخیر ، یک آگهی افزار بسیار سمج با عنوان Renus2008 خاطره کابوس انتشار این نوع بدافزار را مجدداً برای کاربران و شرکت‌های امنیتی زنده کرد.
Renus2008 با نمایش پی در پی و آزاردهنده یک پیغام تصویری به کاربر هشدار می‌دهد که رایانه آلوده است و از وی می خواهد تا یک اسکن سریع و دقیق روی سیستم خود انجام دهد. کاربر دستپاچه و در عین حال عصبانی با کلیک بر روی گزینه scan به این ضدویروس اجازه می‌دهد تا سیستم را از لحاظ امنیتی بررسی کند. نتیجه اصلا خوشایند نیست زیرا کاربر با انبوهی از ویروس‌ها، کرم‌ها و تروژان‌های غیر واقعی روبرو می‌شود که توسط این ضدویروس تقلبی شناسایی شده‌اند. در ادامه کاربر یا باید با پرداخت مبلغی این ویروس‌ها را پاکسازی کند و یا به زندگی مجازی خود در کنار آنها ادامه دهد.
واضح است که اغلب کاربران به خصوص کاربران غیرحرفه‌ای در ازای پاکسازی رایانه‌های خود از ویروس‌هایی که در اصل وجود ندارند، گزینه پرداخت را انتخاب می‌کنند. البته این گزینه بارها و بارها قابل انتخاب است به ویژه تا وقتی که از یک ضدویروس قدرتمند و به روز استفاده نکنید و یا آگاهی امنیتی شما افزایش نیابد. و اما MSNworm.FZ که از طریق برنامه MSNmessenger منتشر می‌شود یک کرم رایانه‌ای است که خود را به طور خودکار به پیغام‌های در حال ارسال ضمیمه کرده و به تمام آدرس‌های پستی موجود در رایانه آلوده فرستاده می‌شود.
این کرم اغلب به صورت یک فایل تصویری ست که معمولا با کلیک بر روی آن فعال شده و یک پیغام خطا نیز به کاربر نمایش می‌دهد. نشانه حضور MSNworm.FZ در سیستم، تغییر صفحه نمایش خانگی برنامه Internet explorer اعلام شده است. کاربران برای اطمینان از امنیت رایانه‌های خود می‌توانند از نرم‌افزار آنلاین و رایگان Panda Activescan استفاده کنند.

معرفی قدرتمندترین نرم‌افزارهای ضد ویروس

معرفی قدرتمندترین نرم‌افزارهای ضد ویروس 
پس از پایان بررسی‌های تخصصی، نرم‌افزارهای BitDefender Antivirus 2009 و Panda Antivirus Pro 2009 به عنوان برترین و مؤثرترین برنامه‌های ضد ویروس برای مقابله با تهدیدهای جدید اینترنتی معرفی شدند.
تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد که وضعیت بازار محصولات امنیتی تناسب چندانی با کارایی و کیفیت این محصولات ندارد.

به‌ گزارش سرویس علم و فناوری آفتاب، نشریه معتبر Personal Computer and Internet در جدیدترین شماره خود که در آستانه سال 2009 میلادی منتشر گردید، اعلام کرد که ارزیابی‌های تخصصی نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجه نرم‌افزارهایی است که در بازار جهانی امنیت IT از جایگاه متوسطی برخوردارند.

بر اساس بررسی‌های این نشریه که توسط صاحب‌نظران و کارشناسان امنیت اطلاعات و بر روی جدیدترین نسخه از نرم‌افزارهای ضد ویروس انجام شده است،‌ 11 برنامه قدرتمند به طور جامع مورد ارزیابی قرار گرفتند که غول‌های امنیتی دنیا نظیر Symantec و McAfee موفق به کسب جایگاه ویژه‌ای نشدند.

اما پس از پایان بررسی‌های تخصصی، نرم‌افزارهای BitDefender Antivirus 2009 و Panda Antivirus Pro 2009 به عنوان برترین و مؤثرترین برنامه‌های ضد ویروس برای مقابله با تهدیدهای جدید اینترنتی معرفی شدند.

این درحالیست که نسخه 2009 از محصولاتی نظیر Kaspersky Anti-virus ، Norton Antivirus ، McAfee VirusScan Plus و Eset NOD32 Antivirus رتبه‌های بعدی نرم‌افزارهای مطرح امنیتی را به خود اختصاص دادند.

بنابر اعلام Personal Computer، عنوان‌های بعدی بهترین نرم‌افزارهای ضد ویروس نیز به ترتیب توسط محصولاتی از شرکت‌های F-Secure از فنلاند، G-Data از آلمان، AVG از چک و CA از ایالات متحده ربوده شدند.

شایان ذکر است که در این ارزیابی، کلیه قابلیت‌های حفاظتی برای مقابله با تهدیدهای پیشرفته مانند پیشگیری از سرقت اطلاعات محرمانه و جعل هویت، حفاظت پیشگیرانه توسط هوش مصنوعی و استفاده از فایروال‌های مدرن مورد توجه جدی واقع شده است.

دانلود در ادمه مطلب

ادامه مطلب ...

«نکته هایی کوچک اما مفید برای زندگی در دنیای تکنولوژی»

¤. دوام بیشتر شارژ باطری موبایل:

اگر گوشی شما هم مثل مال من خیلی زود باطری تمام می کند باید بدانید که علتش این است که آن را نزدیک بدن خودتان نگه می دارید. بدن انسان 37 درجه سانتیگراد حرارت دارد و همین دما کافی است که باعث تخلیه سریع باطری موبایل شود. بنابراین بهتر است به جای قرار دادن گوشی در جیب، آن را درون کیف بگذارید یا از نگه دارنده های کمری استفاده کنید تا با بدن فاصله داشته باشد.
از همین روش برای مواقع اورژانس هم می توانید استفاده کنید. تصور کنید که به یک شهر دیگر رفته اید اما شارژر را فراموش کرده اید. برای اینکه باطری کمتری از دست بدهید شب گوشی را خاموش کنید و آن را درون یخچال قرار دهید. این کار باعث می شود تا مصرف باطری به حداقل ممکن برسد



¤. ریموت کنترل دزدگیر اتومبیل:

اگر کنترل دزدگیر ماشین دارای برد کوتاهی است یک راه حل ساده وجود دارد. قسمت فلزی کلید ماشین را به زیر چانه پچسبانید و دکمه ریموت را فشار دهید. در باز می شود.
این کار باعث می شود که سر شما به عنوان یک آنتن رادیویی عمل کرده و برد کنترل افزایش پیدا کند


¤. کارتریج پرینتر خشک شده:
دقیقه 90 است و شما در حال پرینت یک فایل مهم هستید. ناگهان در میان کار، کارتریج پرینتر تمام می شود. چه باید کرد؟
کارتریج را دربیاورید و آن را سه دقیقه زیر سشوار گرم قرار دهید. کارتریج را در حالی که هنوز گرم است درون پرینتر قرار دهید. خواهید دید که می توانید کار پرینت را انجام دهید.
حرارت سشوار باعث گرم شدن و روان شدن جوهر غلیظ انتهای کارتریج می شود. و به آن اجازه می دهد تا از سوراخ های ریز کارتریج خارج شود.


¤. وقتی گوشی در توالت می افتد:
این بلا ممکن است سر هر کسی بیاید. اگر دلتان آمد که موبایلتان را از توالت دربیاورید اول از همه باطری آن را خارج کنید. سپس آن را به آرامی با یک حوله خشک کنید. مرحله بعد این است که گوشی را درون یک ظرف پر از برنج نپخته خشک قرار دهید. برنج یکی از بهترین جذب کننده های رطوبت است. کافی است گوشی شما یکی دو روز درون برنج ها مدفون باشد تا تمام رطوبت آن خارج شود